14 Feb 2014

Koleksi antik mangkuk tutup a.k.a tureen

Koleksi antik mangkuk tutup a.k.a tureen -
Sejak tahun 2009 saya mula kumpul mangkuk tutup atau tureen antik ni . Cantikkan corak bunga pada penutup tureen ni . Saya memang minat betul dengan pinggan mangkuk lama - bila guna pinggan mangkuk lama teringat zaman kecil saya dulu . Saya suka sangat corak bunga-bungaan yang sangat sweet pada mangkuk bertutup ni yang sangat klasik , zaman sekarang dah tak jumpa corak bunga macam kt mangkuk bertutup ni . Barang antik ni macam tureen ni susah dah nak jumpa sekarang ni so memang nilai sejarahnya sangat tinggi . Semoga anak-anak saya juga akan simpan tureen ni dengan baik dan menjadi warisan .






Koleksi antik mangkuk tutup a.k.a tureen shared from Nannie

Republish by The CC Resepi

0 comments:

Post a Comment

 
;